Saturday, August 28, 2010

http://adeqfaizaltahir.blogspot.com

wah..hatiku gembira sebab xlama lagi nak balik kg.. xsabo rasanya aku nk jejakkan kaki kat umah...
huhu..sonok2.. yg paling penting mestilah sebab nk jumpa mak ngan bapak... adeq aku yg 2org 2... hehe.. 
korang suka kenakan aku dalam tepon ea.. ciaplah aku balik umah nanti... haha... owh..korang dh dapat laptop sorg satu ea... hehe... t leh pinjam... waawawawa.... pas2 kan nk berpuasa bersama keluarga tersayang.. nie merupakan kali kedua aku berpuasa di kedah... sbb 2 bila sebut sal balik kan aku nie xsabo2 nk balik... nk mkn jerk senanya.. n then nk raya ngan family serta kengkawan tercayang...
apa lagi ea???haaa, ada yang paling penting.. aku nak dapat duit raya byk2 nie... haha... apelah aku nie.. dh beso pun nk duit raya gak.. cam budak2 plak... oklah... gua chow dulu...  daaaaa... wsalam...

No comments:

Post a Comment