Monday, August 16, 2010

::sEsUci rAmAdhAn::

Alhamdulillah bersyukur aku ke hadrat ilahi kerana dgn limpah kurnianya dpt aku menyambut bulan ramadhan al-mubarak ini.. masuk hari nie sudah hampir 7 hari umat islam berpuasa.. mesti semua rasa bersyukur sangat2 kan.. alhamdulillah.. berpuasa nie bukan sahaja mengajar kita erti menahan nafsu makan malahan juga menahan segala nafsu yang ada dlm diri kita.. nafsu marah terutamanya.. kita selalu rasa nak marah jer... jadi sempena bulan ramdhan nie cubalah untuk berubah menjadi seorang tidak pemarah.. huhu.. dan yg paling penting kekalkanlah walaupun dah habis bulan ramadhan nie ea.. =)
hehe..pandai kan aku nie.. aku cakap bukan untuk aku sahaja tetapi juga untuk semua sahabat2 dan semua lah yang mengenali diri ini... aku begitu mengharapkannya.. =)

No comments:

Post a Comment